Pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas ir atsiėmimas

 Užsakytas prekes savo klientams įsipareigojame pristatyti kaip įmanoma greičiau ir niekada neviršydami sutartyje numatyto termino. Visgi negalime prisiimti atsakomybės dėl terminų pažeidimo jeigu terminai buvo pažeisti dėl išimtinių sąlygų kurios negalėjo būti numatytos (force majeure), arba kai prekės negalėjome pristatyti laiku dėl kliento kaltės.

Išimtinais atvejais, kai aplinkybės priklauso ne nuo mūsų, prekių pristatymas gali vėluoti. Tokiu atveju mes įsipareigojam nedelsdami įspėti savo klientus ir suderinti alternatyvias pristatymo sąlygas, kad jūsų prekė pasiektu jus nurodytu adresu kuo greičiau ir jums patogiu laiku.

Norėdami sutaupyti laiko ir pinigų klientai savo prekes gali atsiimti patys, darbo valandomis nuo Pirmadienio iki Penktadienio iš mūsų gamybinių patalpų esančių Šiltnamių g. 9, Noreikiškės, Kaunas. Apie savo atvykimą būtina pranešti tam kad jūsų prekė būtu suruošta ir atkrauta iš sandėlio.

Esant pageidavimui prekes siunčiame ir į užsienio šalis. Dėl transporto ir kitų sąlygų galite pasiteirauti info@fornestas.lt arba +370 37 397 468.

 

Baldų garantija

Mūsų gaminamiems baldams taikoma Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta garantija 24mėn.

Garantinis laikotarpis prasideda nuo prekės pristatymo dienos. Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės.

 

Baldų grąžinimas

Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis 2012 m. kovo 15 d. LR Ūkio ministro įsakymu Nr. 4-243 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.

 Mes stengiamės, kad visi mūsų pagaminti baldai atitiktų aukščiausios kokybės standartus ir patenkintų pirkėjų lūkesčius. Pastebėję trūkumus nedelsdami kreipkitės į mūsų saloną kur įsigijote baldus arba tel.8 652 41324, bei el.paštu info@tikribaldai.lt

Mes įsipareigojame:

• pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
• atitinkamai sumažinti prekės kainą;
• per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

• grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

Grąžinant prekes, prašom laikytis šių sąlygų:

• prašom gautas prekes apžiūrėti ir kuo skubiau informuoti mus apie neatitikimus;

• prekė turi išlikti pilnos komplektacijos (įskaitant instrukcijas ir kitus priedus);

• baldai turi būti nenaudoti, negali turėti žymių ar kitokių išvaizdos pakitimų;

• surinktų ar bandytų rinkti baldų grąžinimas negalimas (išskyrus atvejus kai  baldai atvyko surinkti);

• prekių pagamintų pagal individualų užsakymą grąžinti negalima;

• kokybiškų prekių grąžinti negalima.